WIE

JaVast Projectontwikkeling

WAT

Presentatietool voor de verkoop van exclusieve appartementen.

WAAROM

De oude pastorie van de Heilig Hart kerk in Breda wordt verbouwd. Het pand is circa 30 jaar niet gebruikt.  De projectontwikkelaar heeft er 3 bijzonder exclusieve appartementen gepland. De nieuwe bewoners zal het aan niets ontbreken. Van geruisloze lift, wijnkelders tot een lift voor het parkeren van auto’s etc. Bij zo’n stijlvol project hoort ook een bijzondere presentatie. De opdracht was:  bedenk iets waarmee we potentiële kopers op een impactvolle manier kunnen informeren.

CONCEPT

Het concept bestaat uit een bijzonder stijlvol vormgegeven videocard en 3 video filmpjes.

Uitgangspunt bij de vormgeving was de prachtige ingang van de pastorie. Een kasteelachtige entree met kenmerkende  details die we hebben gecombineerd met de tekst. Om er één geheel van te maken hebben we tekst en beeld geïntegreerd. De P van ‘De Pastorie’ (naam van het project) is in de ingang verwerkt zoals ze in de Middeleeuwen een eerste letter schilderden in een boek. Maar… met een moderne uitstraling door de strakke lijnen. Zo creëren we de combinatie tussen klassiek en modern wat de appartementen straks uitstralen.

 

Op de voorzijde van de videocard zien we het logo lekker groot, maar niet te groot. Door het onderschrift, ‘Modern wonen in een historische omgeving’  begrijp je direct wat je kan verwachten. Het patroon op de kaart bestaat verder uit bestaande elementen van het gebouw en verwijst heel subtiel naar het logo van de gemeente Breda.

EXECUTIE

JonghINBusiness is verantwoordelijk voor het ontwikkelen van het thema tot de vormgeving en productie van de videocard en video’s met artist impressions van appartementen.

 

Resultaat

De verkoop is net gestart dus… fingers crossed.