WIE

Pfizer en Bristol-Meyers Squibb

WAT

Online salesmeeting

WAAROM

Twee keer per jaar steken de business units van beide bedrijven de koppen bij elkaar. Onder een toepasselijk thema wordt geƫvalueerd, bijgesteld en vooruit gekeken. Zo ook in oktober 2020, maar dan anders. Dit jaar online. Er was behoefte om alle informatie op te hangen aan een overkoepelend thema en concept, interactief, challenging en energizing.

CONCEPT

De kernboodschap intern was 1) meer uit het eerste contactmoment met de arts te halen en 2) de boodschap helder onder het voetlicht brengen, afgestemd op de situatie van de arts. Overall thema #HOEDAN.
We hebben gekozen voor de metafoor met golf. Ook daar is iedere slag belangrijk voor een goed eindresultaat en… er zijn meerdere mogelijkheden om de hole te bereiken.

EXECUTIE

JonghINBusiness is verantwoordelijk voor de ontwikkeling van het concept, de productie van ondersteunende filmpjes, interacties tot vormgeving en productie van de presentaties.

RESULTAAT

Een bijzonder interactieve salesmeeting met een score van 7.8